IKLAN

CARA NAK BUAT PINGGANG SEPARUH GETAH SELUAR SLEK

Menjahit resleting pada celana pria dan wanita. Hari ni saya nak share macamana saya kecilkan pinggang seluar jeans anak.


Awie Manik Ni Cara Nak Ambik Getah Pinggang Semua Facebook

Pin the zipper to the left fly with the fold.

. Aku nak kongsikan cara aku buat getah untuk pinggang jenis separuh getah dan separuh pengeras ni. Cara ni selalu saya guna untuk membuat seluar slek sayasaya tak suka beli seluar kat luar sebab saya selesa pakai seluar yang saya buat sendiri. Saya main tekap seluar contoh aje.

Risau nak buat bab ben pinggang ni orang kata. Seluar slek lelaki kocek sisi zip ber fly ikatan pinggang loop pinggang 2. Langkah Membuat Pola Seluar Lelaki 1.

6 12 1 untuk dapatkan no1 dan no5 abaikan 1 dan ambil ukuran 6 12 inci bahagikan kepada 2 bahagian. Basi pinggang seluar 3 sebab kita nak buat pinggang getah. Seluar slek lelaki kocek sisi zip ber fly ikatan pinggang loop pinggang.

Modul jahit leher baju melayu cekak musang. Seluar slek lelaki pola 1. Elok tang punggung muat pinggang pulak luas sangat.

Aku nak kongsikan cara aku buat getah untuk pinggang jenis separuh getah dan separuh pengeras ni. Pastu jahit ben pinggang dan letak getah keliling. Aturgaya blogspot com cara melukis pola seluar slek wanita.

Hari ni noril nk buat tutoril jahit getah pengeras pinggang mengikut cara noril. Untuk no1 kita akan dapat saiz 4 14 dan untuk saiz no5 kita akan dapat 3 14. Minggu 26 September 2021 Tambah Komentar Edit.

Saya kecilkan cara bubuh getah sebab nak tinggalkan ruang untuk membesar hehehe. Nin s little nook cara mengukur. Aku nak kongsikan cara aku buat getah untuk pinggang jenis separuh getah dan separuh pengeras ni.

Cara Buat Pinggang Separuh Getah - Cara Jahit Ikatan Pinggang Getah Separuh Untuk Kain 3 Vivadea - Banyak juga cara nak jahit pinggang full getah ni yg saya tunjuk. Sudahi jahitan dengan menjahit pacak pada ben pinggang slek. Sediakan penyokong tali pinggang dan ikatan pinggangkemudian cantumkan dibahagian pinggang seluarkemudian tekan.

Cik imah nk sharing cara2 mudah untuk jahit pinggang separuh tanpa sambung pinggang. Langkah membuat pola seluar lelaki. Anak saya ni umur baru 10 tahun tapi seluar jeans nye dah pakai size dewasa.

Lubang untuk nak masukkan getah pinggang. Sebelum ni banyak cara yang aku belajar. Ni salah 1 seluar jean buatan saya bidang kain 60 inci.

Bole try buat untuk anak. Basi pinggang seluar 3 sebab kita nak buat pinggang getah. Apatah lagi kalau badan berisi.

Buat kelepet di bahagian bawah seluar kemudian tekangosok. Ukuran bagi seluar slek lelaki keliling pinggaang keliling punggung keliling peha keliling lutut bukaan kaki seluar keliling cawat labuh duduk labuh seluar 3. Suka dak tengok comel-comel ni.

Ben pinggang seluar slack lelakiepisod 1nnt sy akn tunjukkan cara cantum di seluar dgn hood skli. Mudah rupanya nak buat seluar kecil boxer atau panties untuk. Sudahi jahitan dengan menjahit pacak pada ben pinggang slek.

Cara membuat pinggang kain getah kiri dan kanan. UKURAN SAIZ M. Sewing lessons pola seluar slek lelaki cara potong.

Seluar yang ada getah ketat buat perut kemerahan. Cantum semua mengikut nombor dan pastikan. Pada seluar contohcik sue tahuyang rajin godeh.

Senang juga rupanyaSeronok pulak buatMeh la buat sendiri siapa nak buat sis kongsi pola yang ni saiz 7-8 tahun lah Ok pada yang bertanya macamana nak sambung boxer girls boleh tengok di dalam ni ada cara macam mana sis jahit. Banyak tips dan petua akan di kongsi bersama. Sehelai seluar untuk dijadikan pola ukuran optional.

Saya pun nak share tips ni dalam blog saya. Untuk buat seluar ringkas ni cuma perlu 4 sukatan iaitu pinggang punggung panjang cawat dan labuh seluar. Teknik atau cara jahit pinggang seluar.

Hari ni saya nak share cara saya jahit getah pinggang. Basi pinggang seluar 3 sebab kita nak buat pinggang getah. Untuk buat seluar ringkas ni cuma perlu 4 sukatan iaitu pinggang punggung panjang cawat dan labuh seluar.

Potong seluar pola seluar slack. SEDIAKAN POLA BAJU SELUAR LANGKAH MEMBUAT POLA SELUAR ARAHAN 1 0 1 Labuh Seluar 1 ¼ inci kerana pinggang 2 0 2 Cawat 5 bahagi 2 tolak 1 ¼ kerana ada pinggang 3 0 3 ½ 2 1 dan naikkan 2inci 4 2 4 naikkan 3 inci 5 2 5 ¼ punggung 6 5 6 1 ½ inci 7 5 gariskan. Buat tekanan terakhir dan kemaskan dengan jahit mesin.

Cara membuat kantong bobok atau saku bobok mudah. Tengok tuto sebelum ni cemana nak buat. Potong 2 keping ikut pola dan 2 kepingan.

KELILING PINGGANG 28- 2 26 bahagi 4 6 12 formula. Diy besarkan pinggang seluar jom tengok sini. Aku nak kongsikan cara aku buat getah untuk pinggang jenis separuh getah dan separuh pengeras ni.

Diy cara mudah buat seluar slack wanita tutorial buat seluar slack wanita. Hari ni noril nk buat tutoril jahit getah pengeras pinggang mengikut cara noril. Saya beli 1 suku meter sahaja bagi kawan2 yang lilit punggung melebihi 110 cm perlu beli kain 15meter takut tak cukup kain nanti.

Dapat buat sendiri seluar kecik anak. Bahagian pinggang tu nak buat 2 dart di depan ya. Lepas tu buat basi di.

Bahagian pinggang kain perlu jahit tepi dulu ye kalau guna getah ni. Tutorial seluar getah titipan bundawidya. Cumanya dia lebih kepada tanaman komoditi macam kelapa sawit getah koko padi nenas lada hitam.

CARA MENJAHIT ZIP FLY SELUAR SLEK LELAKI. Cara mudah jahit pinggang separuh getah. Dan seluar tu pulak memang seluar favourite.

Sebelum ni banyak cara yang aku belajar. Sorry klau video agak panjang kerana. Ris semester 1kod nama kursusahd3073 pembuatan pakaian lelaki tajuk laporan seluar.

Saya beli 1 suku meter sahaja bagi kawan2 yang lilit punggung melebihi 110 cm perlu beli kain 15meter takut tak. Hari ini lelaki dan wanita. CARA MENJAHIT PINGGANG.

2114 cara2 jahit pinggang separuh getah tanpa.


Diy Besarkan Pinggang Seluar Cara Jahit Getah Pinggang Seluar Ketat Youtube


Ukuran Seluar Contoh Youtube


Cara Jahit Getah Pinggang Seluar Full Getah Youtube


Cara Mudah Menjahit Getah Pinggang


Cara Mudah Menjahit Getah Pinggang


Memasang Getah Pinggang Youtube


Cara Kira Getah Pinggang Masz Hashim Youtube


Pinggang Getah Dan Vakrum Sewing Tutorials Sewing Patterns Sewing Hacks


Cara Kira Getah Pinggang Masz Hashim Youtube

0 Response to "CARA NAK BUAT PINGGANG SEPARUH GETAH SELUAR SLEK"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel